Desfășurarea straturilor de marketing a articolelor pentru a dezvălui adevărul
Unul dintre cele mai bune lucruri despre marketingul articolelor este că nu vă poate costa absolut niciun ban. Aceasta înseamnă că va trebui să lucrați în întregime pentru dvs.; cu toate acestea, acest lucru poate fi extrem de benefic. Scrieți, faceți backlink și comercializați singur, în conformitate cu specificațiile dvs. exacte. Încercați resurse diferite și rezervați o anumită sumă în fiecare zi pentru a face campanie pentru dvs.
Asigurați-vă că lista de e-mailuri este conținută. Deoarece spam-ul este rău, este important ca e-mailurile pe care le trimiteți abonaților să le ofere informații relevante. Prin urmare, asigurați-vă că e-mailul dvs. conține informații pe care clienții dvs. vor dori să le citească.
Folosiți un pull pentru a trage oamenii. Cititorii vor să își satisfacă curiozitatea. Dacă puneți o întrebare sau îi faceți să se întrebe în titlul site-ului dvs. web, cititorii vor fi atrași să afle care este răspunsul. Utilizați acest lucru în avantajul dvs., trăgând cititorii pe site-ul dvs. și, sperăm, că vor rămâne în jur pentru conținutul dvs. interesant.
Oferiți cititorilor o modalitate de a vă partaja conținutul. Dacă o persoană se bucură de conținutul dvs. și dorește să îl partajeze, ar trebui să permiteți acest lucru. Cu cât aveți mai multe conținuturi individuale, cu atât site-ul dvs. apare mai mult pentru motoarele de căutare. Partajarea poate crește, de asemenea, numărul de cititori, permițând persoanelor care s-ar putea să nu vă caute, să vă vadă oricum conținutul.
Dacă aveți o rețea afiliată, folosiți-le pentru a vă promova articolele. Lăsați-i să marcheze articolele cu ID-urile lor și trimiteți-le lucrând pentru a vă spori prezența pe web. Vă puteți maximiza cu adevărat rezultatele folosind puterea rețelei afiliate.
Scrierea poate fi o modalitate bună de a câștiga venituri pentru finanțele personale. Utilizarea internetului pentru a vinde scrieri, cum ar fi ghidurile sau povestirile scurte, poate produce o rentabilitate pentru costuri de pornire reduse sau gratuite. Se poate lua și lucruri pe care probabil le-au scris deja pentru școală sau distracție pentru a economisi timp.
Cercetați subiectul despre care doriți să scrieți înainte de a începe. Cu cât sunteți mai informați în avans, cu atât va suna mai bine articolul dvs. Veți putea să vă arătați cunoștințele, iar scrierea articolelor dvs. va fi un efort ușor. Cititorii preferă conținut inteligent și ușor de citit.
Dacă vă externalizați munca în marketingul articolelor, veți găsi inevitabil că cheltuiți bani suplimentari pentru calitate este în interesul dvs. Oricine poate produce articole de 1 USD, dar asta nu înseamnă că calitatea va fi bună. Cititorii doresc articole de înaltă calitate, așa că, dacă acest lucru te costă puțin în plus, pe termen lung se va plăti de zece ori.
Obțineți o emoție în articolul dvs. Scrie un titlu convingător care să evoce fericirea, furia, tristețea sau o altă emoție care să-i atragă în citirea articolului tău. Oamenii nu vor să se plictisească! Găsiți o modalitate de a atașa emoție la mesajul dvs. - faceți-l personal, iar oamenii îl vor citi și identifica.
Informați-vă cititorii dacă vreo vedetă vă folosește produsul. Acest tip de aprobare neplătită are potențialul de a crea o cerere enormă pentru articole similare. Nu minți despre cine folosește produsul tău, altfel ai putea avea probleme.
În concluzie, marketingul articolelor poate fi 100% gratuit, dacă procedați corect în acest sens. Nu puteți externaliza articolele, backlink-urile sau trimiterea articolelor și trebuie să utilizați directoare complet gratuite. Este ușor să lucrezi pentru tine și probabil că va merita pe termen lung. Bucură-te de libertatea ta financiară
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.