A közösségi média marketing kihasználása az Ön előnyére!
Közösségi média: az internetes marketing zsenialitásának legújabb hulláma. Ha új módszerre van szüksége vállalkozása marketingjéhez, vagy esetleg sokat hallott már ezekről a vállalkozásoknak szánt oldalakról, és szeretne ötletet kapni, hogyan is kell ezt csinálni, akkor ez a cikk Önnek szól. Végigvezet azon, hogyan használhatja ezeket az oldalakat vállalkozása, cége vagy terméke reklámozására.
Amikor eladást vagy különleges promóciót tart, érdemes a közösségi médiát használni a népszerűsítéshez. A Facebookon, a Twitteren, egy blogon és bármilyen más közösségi oldalon közzéteheti, amit használ, és így több száz, ha nem több ezer ember láthatja az eladását. Ez egy gyors és ingyenes módja annak, hogy az emberek tudomást szerezzenek az akcióiról.
Egy erős közösségi médiahálózat létrehozásához sok időre, erőfeszítésre és elszántságra van szükség. Nem fog egy nap alatt 10 000 követőt szerezni. Lehetséges, és meg is történt már, de nagyon valószínűtlen, hogy a közösségi média profiljai abban a pillanatban vírusszerűen terjedni fognak, amint létrehozza őket. Egyszerűen ki kell építenie a profilját, és a követők jönni fognak.
Ne tegyen irreleváns és triviális bejegyzéseket a közösségi médiaprofiljaira. Mindig tartsa posztjait szakszerűnek és relevánsnak. Senkit nem érdekel, hogy új mobiltelefonja van, vagy hogy sorban áll a moziban. Ezeket a triviális posztokat a saját személyes profiljának kell fenntartania, nem pedig az üzleti profiljának.
Kezdeményezze, hogy kövesse ügyfeleit, és a közösségi médián kívül is érje el őket. Ha ügyfeleinek blogja van, és az Ön vállalatáról posztolnak, lépjen kapcsolatba velük, és lépjen kapcsolatba a blogjukon. Linkeljen a tartalmaikra a közösségi médiaoldalain, és ez arra ösztönzi majd, hogy többen kövessék Önt a bloggerek rajongói közül.
A főcím kulcsfontosságú egy jó poszthoz. A legtöbb közösségi hálózat arra ösztönöz, hogy a posztokat rövidre fogja, és ha egy hosszú cikket posztolna, jó eséllyel senki sem venné a fáradtságot, hogy elolvassa. Próbálj meg egy linket posztolni a cikkedhez egy jó főcímmel, amely egyrészt megragadja az olvasók figyelmét, másrészt elmagyarázza, miről szól a cikk.
A dolgok nagyon gyorsan mozognak a közösségi médiában, és a vállalatának gyorsan kell alkalmazkodnia a változásokhoz, amint azok bekövetkeznek. Csak néhány évvel ezelőtt a táblagépek és az okostelefonok még nem léteztek tömegesen gyártott és nyilvánosan elérhető formában. Tartsa szemmel az új technológiát, hogy jobban fel tudjon készülni a marketingjét érintő változásokra.
Adjon releváns címkéket a Youtube-videóihoz. Így nagyobb valószínűséggel fognak megjelenni a termékeihez kapcsolódó keresésekben. Kulcsszavas eszközök segítségével megtudhatja, hogy mely kulcsszavak népszerűek a célközönsége körében. Ne feledje, hogy közönsége nagyobb valószínűséggel oszt meg valamit, ha azt relevánsnak találja ahhoz, amit keresett.
A közösségi médiának ma már számos formája létezik az interneten. Vannak például státusz alapú oldalak és vannak blogoldalak is. Győződjön meg róla, hogy hirdetését az összes nagy forgalmú oldalon elhelyezi. Ezáltal a lehető legtöbb látható időt fogja elérni, ami több pénzt eredményez a vállalkozásának.
Mindig próbáljon meg türelmes lenni, amikor marketinget és hálózatépítést végez bármelyik közösségi médiaoldalon. Bizalmat kell építenie mind Ön, mind a terméke iránt. Tényleg arra koncentráljon, hogy egyesével nyerje meg az embereket, ahelyett, hogy megpróbálná lenyűgözni a világot. Legyen türelmes, és hamarosan látni fogja az ügyfelek számának növekedését.
Rengeteg különböző módja van annak, hogy ezeket az oldalakat felhasználja cége előbbre vitelére. Ez a cikk megmutatott néhányat a legjobb módszerek közül, amelyekkel beállíthatja maga, és elkezdheti használni a funkciókat, amelyeket ezek a webhelyek kínálnak, de folyamatosan kutatni és tanulni akar majd, ahogy változnak és növekednek.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.