Egyszerű megoldások a hatékony email marketingessé váláshoz.
Az e-mail marketing nem egyszerűen az ügyfeleknek és potenciális ügyfeleknek küldött e-mailek kiküldéséről szól. Tudnia kell, hogyan működik, mit várnak el tőle az ügyfelei, és hogyan teheti az e-mail marketinget az Ön, az ügyfelei és a vállalkozása javára. Használja az ebben a cikkben található tippeket egy olyan e-mail marketing kampány kidolgozásához, amely mindenkinek azt adja, amit szeretne.
Ahhoz, hogy e-mail címzettjeit lekösse, használjon különböző szekvenciákat a különböző típusú olvasók számára. Például, ha egy eladásból származó e-mail címet kap, akkor annak az ügyfélnek egy nagyon jellegzetes üdvözlő e-mailt kell kapnia, mint egy olyan olvasónak, akinek az e-mail címét egy leadből kapta. Ha az olvasók nem azt kapják az e-mailektől, amit szeretnének, akkor egyszerűen nem fogják elolvasni azokat.
Tegye tartalmasabbá e-mailjeit, és hasznos információkat helyezzen el bennük, szemben azzal, hogy csak értékesítési információkat helyezzen el. Biztosítson a feliratkozók számára különleges hozzáférést olyan informatív cikkekhez, amelyek az Ön webhelyén máshol nem érhetők el. Küldhet korlátozott ajánlatokat és kedvezményeket is. Kerülje, hogy csak akkor küldjön e-maileket, amikor eladásokat szeretne, és mindenképpen küldjön e-maileket ünnepnapokon.
Használja az e-mail marketinget arra, hogy ügyfelei jobban bekapcsolódjanak más promóciós portálokba. Például mindig adjon az olvasóknak több lehetőséget arra, hogy többet tudjanak meg arról, amiről minden e-mailben szó esik. Minden e-mailt fejezzen be elérhetőségével és webcímével, bátorítsa őket arra, hogy a Facebook "Tetszik" gombjain keresztül osszák meg a különleges promóciókat, vagy irányítsa őket egy olyan videóra, amely bemutatja, hogyan lehet a legjobban használni egy új terméket.
Tegyen meg mindent annak érdekében, hogy az e-mailje bekerüljön ügyfelei postaládájába. Dolgoznia kell azon, hogy az e-mailje átmenjen az internetszolgáltatókon, és ne jelöljék meg spam-üzenetnek. Ha spam-üzenetként címkézik, a címzettje talán soha nem is látja őket. Ellenőrizze ügyfeleivel, hogy megkapják-e az Ön e-mailjeit, vagy már nem érdekli őket.
Ahhoz, hogy az e-mail marketinggel bizalmat építhessen a vállalatába és termékeibe, kerülje, hogy az e-maileket trükkökké változtassa. Ne rontsa az imázsának professzionalizmusát olyan irritáló taktikákkal, mint a csupa nagybetűvel való írás vagy az olyan szimbólumok, mint a forint beépítése. A legfontosabb, hogy soha ne beszéljen lekezelően az ügyfeleivel, és ne tegyen durván eltúlzott ígéreteket a termékeivel kapcsolatban.
Kerülje a felkiáltójelek mankóként való használatát az e-mailjeiben. Ha a sürgősség vagy a fontosság érzését szeretné kifejezni, használja a mondatszerkezetet és a választott szavakat, hogy ezt a hatást kifejezze. Az írásjelek e formájának túlzott használata elriaszthatja a potenciális ügyfeleket, és őszintétlennek tűnhet az üzenete.
Ahhoz, hogy a legtöbbet hozza ki minden egyes elküldött e-mailből, próbáljon meg minden egyes üzenetet egyetlen világos, tömör üzenetre összpontosítani. Olvasóinak az üzenet elolvasásának első néhány másodpercében tudniuk kell, hogy mit akar mondani. Adjon nekik egy olyan felhívást a cselekvésre, amely egyértelmű, és amelyre könnyen tudnak reagálni.
Használja ki a passzív és az aktív visszajelzést is az e-mail kampányaiban. Az aktív visszajelzés nagyon közvetlen válaszokat ad a márkájáról alkotott közvéleményre. Javaslatokat vagy észrevételeket kér, és meg is kapja azokat. A passzív visszajelzéseket az olvasó talán észre sem veszi. Számos olyan eszköz és szoftverprogram áll rendelkezésre, amely megmondja, hogy melyek azok a linkek, amelyek a legnagyobb figyelmet kapják.
Mint fentebb említettük, az e-mail marketing nem olyan egyszerű, mint egyszerűen e-maileket küldeni az ügyfeleknek és a potenciális ügyfeleknek. Az Ön tartalma és stratégiája dönt arról, hogy az Ön e-mail marketingje sikeres lesz-e, vagy csak egy újabb elnézett spam lesz. Használja a fenti cikkben található technikákat és információkat, hogy olyan e-mail kampányt indíthasson, amelyet Ön és ügyfelei is szeretni fognak.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.